مشکل و آی تی(IT)

مشکلات یومیه مردم در حوزه آی تی (IT) و راهکارهای حل آن

مشکل و آی تی(IT)

مشکلات یومیه مردم در حوزه آی تی (IT) و راهکارهای حل آن

مشکلات یومیه مردم در شبکه های مجازی، کار با اینترنت و کار با گوشی و لب تاپ و به طور کلی در حوزه آی تی (IT) و راهکارهای حل آن و استفاده راحتر از این نوع ابزار در زندگی

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شاید برای خیلی ها سوال شده که چگونه آنتی ویروس آپدیت نماییم ؟ امن ارصاد رایانه از ویروس ها و بدافزارها زیاد مهم است به خصوص زمانی که رایانه شما با به اینترنت متصل است. نرم افزار آنتی ویروس می تواند به شما کمک کند لغایت کامپیوتری امن و غیر قابل نفوذ داشته باشید اما تنها زمانی که آنتی ویروس را آپدیت کرده باشید. با استفاده از راهنمایی های موجود در این پست می توانید آنتی ویروس را آپدیت و از پسینیان قابلیت های آن بهره ببرید. همچنین می توانید در روبرو واپسین نمونه های تهدیدات سایبری خویش را واکسینه کنید.


آموزش آپدیت آنتی ویروس


چگونه آنتی ویروس آپدیت نماییم ؟


روش نخست برای آپدیت آنتی ویروس به کارگیری خود نرم افزار آنتی ویروس است. بیشتر ضد ویروس ها به کاربران این اجازه را می دهند تا از راه خویش نرم اسباب آن را آپدیت کنند. پس کاری که شما باید انجام دهید این است که برنامه آنتی ویروس را مفتوح کنید و به تعقیب گزینه Update ، Check for Updates ، Live Update یا گزینه های همانند به آن بگردید. در اینجا به مثال هایی از آپدیت اشاره می کنیم.



آپدیت آنتی ویروس نود ۳۲


برای آپدیت آنتی ویروس نود ۳۲ می بایست نرم افزار را باز کنید . F5 را کلیک کنید تا به سرنوشت Advanced Setup وارد شوید. شاخه Update را مفتوح کنید الی پایین مجموعه های آن نما شوند. سپس برروی گزینه Update کلیک کنید. در پنجره جدید برروی Clear کلیک کنید الی کش آپدیت آن پاک سازی شود. اکنون که برروی OK کلیک کنید تا دگرگونی ها ذخیره شود. سپس برروی update که در سمت چپ وجود دارد کلیک کنید، Ok را بزنید و بعد از آن برروی Update Now کلیک کنید. اکنون که آنتی ویروس نود ۳۲ شروع به آپدیت شدن می کند و پس از دقایقی آنتی ویرس شما به روز شده است.


 


آپدیت آنتی ویروس اف سکیور PSB


آپدیت آنتی ویروس اف سکیور PSB زیاد راحت است. بس است که در تقدیر آلت در زیر سمت راست صفحه ویندوز آیکون اف سکیور را پیدا کنید. برروی آن کلیک راست کنید. نخستین گزینه آن check for updates است که باید برروی آن کلیک کنید. حال که فقط باید چشم براه بمانید با عملیات به روز رسانی اتمام شود.


آموزش آپدیت آنتی ویروس


آپدیت آنتی ویروس کسپرسکی ۲۰۱۸


پس از خرید لایسنس آنتی ویروس کسپرسکی و نصب آن می توانید در سرنوشت دست موزه در ذیل سمت راست صفحه ویندوز ایکون کسپرسکی را پیدا کنید و برروی گزینه Update کلیک کنید. سپس منتظر بمانید الی عملیات به روز رسانی انجام شود.


چگونه آنتی ویروس را از طریق وب سایت شرکت آپدیت کنیم


اگه نتوانستید آنتی ویروس خود را از طریق خود نرم افزار آپدیت کنید می توانید دیتابیس جدید ویروس ها را به چهره مستقیم از وب سایت کمپانی فرآوری کننده آنتی ویرس دریافت کنید. خواهشمندم در نظر داشته باشید که برای به روز رسانی نرم افزارهای برخی از فرآوری کنندگان ، احتیاج دارید تا از ورژن های جدید نرم انگیزه ها آنها کاربرد کنید. در پایین لینک برخی از برنامه های آنتی ویروس دوست داشتنی برای به روز رسانی را آورده ایم که می توانید از آنها بهره‌گیری کنید.

  • کاوه حسامی
  • ۰
  • ۰

در طول چند سنه تازه شرکت‌های سازنده گوشی علاوه بر ارائه‌ی قابلیت‌های مترقی همچون دوربین‌ حرفه‌ای، پردازنده و باتری قدرتمند و نمایشگرهای باکیفیت، تلاش کردند ضخامت گوشی‌ها را الی بی گمان شدنی تفریق دهند که این جستار علاوه بر تفریق وزن، در طراحی گوشی هم کارایی زیادی داشته است. در این نوشتار به ۵ مدل از گوشی‌های هوشمندی می‌پردازیم که در ردیف محصولات سبک و باریک قرار می‌گیرند.



گوشی های اندرویدی سبک و باریک


کمتر گوشی در چندسال پسین ساخته شده که قابلیت‌های مناسبی در برقراری ارتباط، وبگردی، پیام‌رسانی و عکس‌برداری نداشته باشد. با اینکه همچنان تفاوت‌هایی در پلتفرم‌ها و کارکرد این گوشی‌ها هستی دارند، ولی تفاوت‌ها در عملکرد کلی گوشی روز به روز کمرنگ‌تر می‌شود.


راهنمای خرید موبایل


در این گزارش لیستی از چند گوشی هوشمند برگزیدن کرده‌ایم که علاوه بر امکاناتی که دارند، زیبا، باریک و سخیف هستند.


هواوی P9


  • باریکی: ۶.۹۵ میلی‌متر
  • وزن: ۱۴۴ گرم


«P9» یک گوشی باریک و سخیف و پرچمدار جدید شرکت هواوی است. P9 طراحی زیبایی دارد. این گوشی با صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی، بدنه‌ی زیبای فلزی و سیستم جدیدِ استفاده از دو دوربین پشتی (که می‌تواند دریچه‌ی دیافراگم را لغایت f/1.1 کاهش دهد) خویش را از رقبا متمایز می‌کند. مدل پایه‌ی این گوشی دارای ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است و با هستی ظاهر باریک، از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌گیری می‌کند.


HTC One A9


  • باریکی: ۷.۲۶ میلی‌متر
  • وزن: ۱۴۳ گرم


«HTC One A9» یک گوشی ۵ اینچی است که طراحی زیبایی دارد و تا بی گمان زیادی به آیفونِ اپل مانند است. این گوشی از اندروید ۶.۰ (مارشملو) حمایت می‌کند و طراحیِ براق، سبک و باریکی دارد. A9 گزینه‌ی مناسبی برای طرفداران گوشی‌های میان‌رده است و بها مدل آنلاک آن نصب به نرخ اولیه‌ی ۵۰۰ دلاری خود افت قابل توجهی داشته است. با اسکنر نشان انگشت، دوربین خوب، A9 می‌تواند رقیب مناسبی در رده‌بندی خود باشد.



شیائومی Mi 5


  • باریکی: ۷.۲۵ میلی‌متر
  • وزن: ۱۳۹ گرم


شیائومی در بسیاری نقاط دنیا اسم شناخته‌شده‌ای نیست. هرچند این برند در آسیا پیروان زیادی برای خویش دست و پا کرده و توجهی بسیاری از علاقه‌مندان و شرکت‌های تجارت را نیز در اروپا به خویش جلب کرده است. ساخت پسینیان گوشی ارائه شده بدست این شرکت، « Xiaomi Mi 5»، کم و بیش دو سنه به طول انجامید. این پرچمدار شیائومی طراحی فوق‌العاده‌ای دارد. گونه‌ای از طراحی که به نظر به استاندارد مملکت چین تبدیل شده است. وانگهی این طراحی نشانه می‌دهد که پس از سال‌ها کپی و آزمون و خطا، شیائومی (و به دنبال آن سایر برندهای چینی) به طراحی بخش اول رو آورده‌اند. Mi 5 باریک، سبک و خوش‌چهره است. در ضمن به نکوداشتن پیشه می‌کند و از یک دوربین قادر و رابط کاربری شخصی‌سازی شده‌ی MIUI بهره می‌برد. بدبختانه شوربختانه این مدل به شکل رسمی در بسیاری نقاط گیتی از جمله اروپا و ایالات متحده به فروش نمی‌رسد و باید در بازارهای خارجی به دنبال آن بگردید.



هواوی Mate S


  • باریکی: ۷.۲ میلی‌متر
  • وزن: ۱۵۶ گرم


طراحی «Mate S» یگانه از بهترین گوشی‌های هواوی است. صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی نقش ابهت در زیبایی این گوشی دارد. به دلیل طراحی پشت منحنی شکل، این گوشی به راحتی در دست جا می‌گیرد و بدنه‌ی فلزی آن با دقت و جزئیات طراحی شده است. پوسته‌ی شخصی‌سازی شده هواوی برای اندروید از نظر بسیاری از کاربران چندان جذاب نیست و حساسیت صفحه‌نمایش به تنگنا در Mate S کمی بیش از اندازه است. اما در بین گوشی‌های هم‌قیمت خویش گزینش مناسبی است و احتمالا توجه مخاطبان این سبک از طراحی را به خود جلب می‌کند.


(2016) Galaxy A5 6


  • باریکی: ۷.۳ میلی‌متر
  • وزن: ۱۵۵ گرم


گوشی «Galaxy A5 6» سامسونگ یا به عبارت دیگر «A5 2016»؛ از طراحی قاب فلزی و بدنه پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد و قیمت مناسب‌تری در بین گوشی‌های ارائه شده توسط سامسونگ دارد. Galaxy A5 6 نما زیبایی دارد و مشکل می‌شود با دیدن آن حدس زد که با یک گوشی میان‌رده طرف هستیم. این گوشی در ضمن نسبتا باریک و سخیف است (هرچند سبک‌ترین گوشی رده خویش نیست). در تست‌ها اثر داده شده که این گوشی به لحاظ عملکردی از سرعت بالایی برخوردار نیست.

  • کاوه حسامی
  • ۰
  • ۰

در این آموزش به نکات تبلیغ در اینستاگرام میپردازیم. هنگامی که میخواهیم در اینستاگرام تبلیغ نماییم باید هدفمند باشد به این معنا که مثلا تبلیغ کردن در هر پیجی یا پیمان نگرفتن لینک ما ممکن است نتیجه مد نظر را ندهد. برای این که به نتیجه دلخواه برسیم باید بعضی نکات را رعایت کنیم.


تبلیغ در اینستاگرام



نحوه تبلیغ در اینستاگرام

۱-تبلیغ در پیج های مرتبط

پیج های پیوسته با موضوع کاری خود احد از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد چون مخاطبین این پیچ ها دقیقا میدانند که تعقیب چه محصولی هستند.


۲-قرارگیری لینک پیج در توضیحات پست

هنگامی که پستی برای تبلیغ قرار می گیرد حتما باید آدرس پیج خودتان در اول توضیحات پست بگذارید.


۳-تبلیغ از راه فیلم در اینستاگرام

برای تبلیغ بهترین چیز یک فیلم چند ثانیه ای است چون این روز ها تماشای فیلم باز خورد اکثریت نسبت به تصاویر دارد.البته میتوانید از عکس نیز کاربرد کنید که در این صورت بهتر است از عکس هایی با رعایت اصول جذب و روانشناسی بهره‌گیری کنید. همچنین نام پیج خویش را نیز تگ کنید.


۴-پیج های پر کاربر

همان نوع که گفته شد استفاده از پیج های مرتبط با سوژه کاری خویش مهم است اما برخی مواقع پیش می آید که صاحبان اینگونه پیج ها علاقه ای به تبلیغ پیج های مشابه خویش را نداشته باشند.


بهتر است بگویم علاوه بر پیج ها پیوسته باید از پیج های پر کاربر نیز استفاده کرد چون این پیج ها کارایی زیادی بر روی کاربران دارند و طبیعتا بازدید های اکثریت روی پست شما بوقوع می پیوندد. البته اینگونه پیج ها بیشتر نسبتا به دیگران بها بیشتری برای تبلیغات دارند.


۵-مدت سررسید قرارگیری پست تبلیغاتی در پیج اینستاگرام

در تبلیغات اینستاگرام باید به این نکته پروا کرد که پستی که برای تبلیغ قرار میدهید چه مدت زمانی در پیج تبلیغ کننده قرار می گیرد چون کاربران بیشتر به تو پیج ها سر میزنن و اینکه پست شما در آنجا باشد یک فاکتور مهم است. این موعد بسته به تعرفه تبلیغات دارد.


۶-ساعت های ارسال پست در اینستاگرام

حتما به این نکته که پستتان در چه ساعتی ارسال می شود پروا کنید ، ساعاتی مانند ٣ صبح برای ارسال هیچ مناسب نیست. از این جهت مطمئن شوید که پست هایتان در ساعاتی که معمولا افراد اکثریت آن را میبینند ارسال شود.


۷-نمایش چندباره پست ها

در اینگونه تبلیغات میتوانید پست هایتان را چندبار نمایش دهید به عبارت سایر در بازه زمانی تعیین شده ، چندبار تبلیغات را repost کنید، مثلا میخواهید پست تبلیغاتیتان در مدت ٢ ساعت روی چیج باشد اما هر نیمه ساعت یک بار منزه شده و مجددا روی پیج پیمان بگیرد تا به اصطلاح اعلان تان هر نصف ساعت یک بار بالا بیاید.


۸-خرید تبلیغات طولانی مدت اینستاگرام

خرید طولانی مدت این امکان را میدهد که بتوان از تخفیف نکویی برخورددار شوید البته پیش از این پیشه بهتر است ابتدا چندین پیج مختلف را امتحان کنید و هر کدام که بازدهی بیشتری داشت آن را برای این کار انتخاب کنید.


۹-قیمت تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام زیاد مفصل است و نمیتوان بها مشخصی برای آن تعیین کرد. این دویی بها عوامل مختلفی دارد مشابه شمار فالوور ، گونه پیج ، نوع خدمات و .....  . حتما پیش از خرید به خدماتی که ارائه میدهند پروا کنید.

  • کاوه حسامی
  • ۰
  • ۰

بدون شک تلگرام یگانه از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی پیام رسان در ایران است. کمتر کسی را میتوان دیدن که گوشی هوشمند دارد و از این اپلیکیشن پیام رسان دوست داشتنی محروم است. با هستی مخاطبان زیادی که تلگرام در مملکت ما به خود برگزیدن دیتا است فرصت های زیادی برای کسب درآمد از تلگرام برای ملت بوجود آمده است. احتمالاً خیلی از رفقا فکر کنند کسب درآمد از تلگرام تنها از طریق کانال های چندین  هزار نفری شدنی است اما به راستی اینطور نیست! در این نوشتار به اتفاق من باشید الی ایده های نابی را برای راه اندازی کانال تلگرامی و کسب درآمد از راه تلگرام را به شما معرفی کنم.


نگاهی به کسب درآمد اینترنتی از طریق تلگرام


همانطور که می دانید این ایام کسب و کارهای تلگرامی بسیار بسیار شده اند و به قول سرشناس روی بورس هستند .کسب و کار و درآمد زایی از تلگرام را میتوان به دو بخش تقسیم بندی کرد :


  1. کسب و کارهای تلگرامی که از طریق ایجاد و انتشار محتوای سرگرم کننده ، سیاسی و طنز و در ضمن تبادل لینک با یکدیگر مخاطبان زیادی به دست میاورند و به واسطه اعضای زیادی که دارند کسب درآمد می کنند و میتوان گفت تنها مدل درآمد زایی این نوع کانال ها پاسخ تبلیغات است.
  2. کسب و کارهای تلگرامی ای که در موضوعات اختصاصی و گوناگون خدمات یا محصولاتی را ارائه می کنند که اکثر این کسب و کارها بدست افرادی عادی و در خانه خودشان گردانیدن می شود. برای مثال شخصی مربی تعلیم حیات خوشحال و پیشرفت و افزونی روزی و در ضمن نوسازی سخیف حیات است و به واسطه موفقیتی که تا اکنون کسب کرده است کانالی راه اندازی کرده و به مشتریان خود برنامه ارائه میکند و برای آن های فیلم ها و تعلیم های انگیزشی انتشار میدهد و از طریق برگذاری کارگاه ها کسب و درآمد میکند و یا خانمی که از راه تاسیس کانال تلگرام خویش دست بندهای دستساز چرمی ای که می بافد را می فروشد! از این مدل کسب و کارهای تلگرامی بسیار اند. این کانال ها با هستی اعضای مختصر درآمد های خیلی بالایی دارند. حتی بیشتر از کانال های چند صد هزارتایی! چون اعضای کانال آنها مشتریان راستین شان هستند و همینطوری برای سرگرمی عضو کانالشان نشده اند! نکته مهم دقیقا همینجا است. کانال هایی که به این شکل تکاپو می کنند نیاز واقعی رفع می کنند و به خاطر همین اعضای راستین دارند و همان اعضای واقعی شان هستند که مشتریان وفادارشان می شوند.


کسب درآمد از تلگرام


البته ناگفته نماند در این میان کسب و کارهای آنلاین و تارنما هایی هم هستند که برای تعامل بیشتر با کاربرانشان و اینکه از غافله عقب نمانند مجبور به راه اندازی کانال تلگرامی شده اند. البته توان گفته نماند برای جذب اغلب مخاطب و معرفی بهتر برند یا کسب و کارشان هم است.


چگونه از طریق تلگرام کسب درآمد کنیم؟


همانطور که الی اینجا متوجه شدید کسب درآمد از تلگرام در موضوعات مختلف با توجه به تخصص و علاقه شما شدنی است. اما بعضی مشکل ترین طریق را برای کسب درآمد از  تلگرام گزینش می کنند همانند برپایی کانالی به امید اینکه روزی اعضای کانالشان زیاد شود و از راه پذیرش تبلیغات کسب درآمد داشته باشند.البته احتمالاً این طریق موعد بر باشد و متمایز از این مورد خیلی هم خرج بر باشد. به خاطر اینکه کانال هایی که با این هدف ایجاد می شوند بی گمان نیاز به اعضای زیادی نیز دارند. دقیقا مانند سایت هایی که فقط سرمایه شان همان بازدیدکنندگانی است که در روز به سایت آن ها راز می زنند!


اما بهترین گذرگاه برای کسب درآمد از تلگرام ایجاد کانال با موضوعی خاص است. یعنی با متمرکز شدن روی قشر خاصی، خدماتی را به آن ها ارائه دهیم. که در این مقاله دقیقا قصد ما همین است. در پیوسته ایده هایی را عنوان می کنم الی بتوانید از طریق آن ها کانال تلگرام خویش را تاسیس کنید و کسب و کار تلگرامی خود را آغاز کنید.


 


پیدا کردن ایده مناسب برای تاسیس کانال تلگرامی


همه ما می دانیم ایده ای مناسب است که باعث رفع بیچارگی ملت شود. اما برای تاسیس کانال تلگرامی بیچارگی به ایده آنچنان ناب یا جدیدی هم نیست! شما می توانید از ایده هایی که پیشتر بوده هم بهره‌گیری کنید. مهم این است که ایده شما کامل تر از بقیه باشد.


برای پیدا کردن ایده یا موضوع پسندیده برای راه اندازی کانال تلگرام گذرگاه های زیادی وجود دارد. گرد از آن ها بررسی رقبای خود است. بدست برنامه موبوگرام به راحتی می توانید کانال های هم پهنه خود را جست و جو و معرفی کنید. پس متعلق به بس است به کانال آن ها مراجعه کنید و مختصر و کاستی های آن ها را معرفی کنید. با شناسایی نقاط سستی و بر طرف کردن آن ها می توانید کانالی موفق تر متعلق به ها راه اندازی کنید.


کسب پول از تلگرام


البته این را هم بدانید در هر موضوعی که منظور دارید کانال خود را تاسیس کنید ممکن است از قبل کسانی کانال مربوط به موضوع شما را تاسیس کرده اند. و به هیچگونه این علت نمی شود که شما سایر نمی توانید در آن جستار کانالی راه اندازی کنید و موفق شوید! بلکه همانطور که گفتم با بررسی اغلب آن ها و پیدا کردن نقاط ناتوانی و قوت شان می توانید مزیت رقابتی برای خویش برپایی کنید.


راه دیگر برای پیدا کردن ایده پسندیده این است که به علاقه مندی ها و دشواری ها خویش کمی اندیشه کنید. مثلا شما آدم تنبلی هستید و حوصله خواندن متون طولانی را در تلگرام ندارید و به همین جهت همنشین دارید کانالی هستی داشته باشد که تازه های ورزشی را به چهره صوتی در گزین کردن شما پیمان دهد. خب این هم یک ایده عالی برای تاسیس کانال تلگرامی است.


 


چگونه از پسندیده بودن ایده خود مطمئن شویم؟


یکی از طریق هایی که مطمئن شوید ایده ای که منظور عملی کردن آن را دارید مناسب است یا خیر این است که از خود ملت بپرسید. برای این کار بهتر است از یک نظر سنجی بهره‌گیری کنید. به راحتی بدست ربات Vote@ می توانید عقیده سنجی مورد نظر خویش را ایجاد کنید. بعد از اینکه عقیده سنجی خویش را ایجاد کردید باید آن را به اطرافیانتان بدهید. پیش درآمد از گروه های تلگرامی خانوادگی تان آغاز کنید. با فوروارد کردن عقیده سنجی خود از رفقا و فامیلتان بخواهید نظرشان را در ارتباط با ایده شما بدهند.


البته این را هم بگویم حتما احتیاج نیست در عقیده سنجی ایده اصلی خود را مطرح کنید! به خاطر اینکه ممکن است ایده شما لو برود. بس است به صورت غیر سر راست این پیشه را انجام دهید. مثلا شما هدف تاسیس کانالی را دارید که خلاصه کتاب ها، به چهره صوتی در آن هستی دارد. کافی است در نظر سنجی خویش بگویید آیا دوست دارید خلاصه کتاب های صوتی را در تلگرام بشنوید؟ آری یا خیر؟


به همین سادگی می توانید ایده خویش را محک بزنید. البته خیلی بهتر است برای اینکه کسان بیشتری در نظر سنجی شما شرکت کنند آن را به گروه های سایر هم فوروارد کنید. فکر می کنم اکثر مدیر دسته ها مشکلی با این قضیه نداشته باشند. چون به هیچگونه عقیده سنجی شما تبلیغاتی نیست.


 


۵ ایده ناب برای شروع کسب درآمد از تلگرام


همانطور که قبلا اشاره کردم خیلی مهم نیست ایده شما جدید و نو باشد. بلکه با ایده های تکراری هم می توانید سوداگری تلگرامی خود را تاسیس کنید. در پیوستگی ایده های جالبی را عنوان می کنم تا از راه آن ها بتوانید کانال تلگرام خود را راه اندازی کنید الی از طریق تلگرام کسب درآمد داشته باشید.


نکته مهم این است که در هیچ کدام از ایده ها نیاز نیست که حتما اعضای کانال خویش را چند ده هزارتایی کنید تا از راه آن ها بتوانید کسب درآمد کنید. چون اصلا پیمان نیست بدست گذاشتن تبلیغات در کانال درآمد زایی سپریدن شود.


نکات مهم :


  • در ابتدای تاسیس کانال خویش به هیچ وجه به اندیشه کسب درآمد نباشید. چون در ابتدا اعضای کانال شما ناچیز است و اغلب باید به فکر جذب اعضا باشید. بهترین شغل این است که در ابتدا خدمات کانال شما هر چیزی که است رایگان باشد.
  • به فکر این نباشید که چون فلان سایت در مقوله خاصی فعالیت می کند کسی سراغ کانال شما نمی آید. فراموش نکنید که امروزه کاربران موبایلی خیلی بیشتر از کاربران دیگر دستگاه ها هستند. به همین خاطر مثلا کسی که فقط از تلگرام استفاده می کند هیچ وقت برای رفع نیازش به وب سایتی مراجعه نمی کند. منظور ما کاربران تلگرامی است که تعدادشان هم بسیار هستند.


 


١.رزومه سازی برای متخصصین درست کنید

در این ایده کانال شما باید مکانی برای کارآزمودگان باشد. هر شخصی که در هر گویه ای تخصص دارد باید رزومه خود را در کانال شما ثبت کند. از مشخصات فردی گرفته لغایت تخصص ها و نمونه کارهایی که تا الان اتمام دیتا است. با این شغل هر کسی که به متخصصی بیچارگی دارد می تواند از راه کانال شما آن را پیدا کند.


نکته مهم این است که رزومه هر متخصصی را باید با هشتگ مربوط به آن قرار دهید. مثلا هشتگ #طراح_سایت برای افرادی است که طراحی سایت اتمام می دهند. هر شخصی با جست و جوی این هشتگ می تواند طراحان سایتی که در کانال شما هستند را پیدا کند.


مدل درآمد زایی از این ایده هم به این صورت است که هم می توانید برای درج هر رزومه از متخصصین خرج اخذ کنید یا اینکه همه رزومه ها را به صورت رایگان ولی نه به صورت کامل در کانال خود قرار دهید. و برای درج اطلاعات تماس یا نمونه پروژه های انجام شده بدست هر متخصص خرج ای را متعلق به ها گرفتن کنید.


 


٢.کانالی برای افرادی که هر کاری را اتمام می دهند

شاید فکر کنید این ایده هم همانند ایده پیشین است اما چنانچه اینطور نیست. در این ایده هر کسی که هر کاری از دستش بر می آید می تواند در کانال شما مطرح کند. مثلا شخصی گرفتن ممبر فیک برای کانال های تلگرام را به نکویی انجام می دهد. یا شخصی برگرداننده خوبی است و ترجمه مقالات انگلیسی به پارسی را به خوبی سپریدن می دهد. یا شاید شخصی پست قراردادن یا برای کانال های تلگرامی را به خوبی انجام می دهد.


هر کسی با هر توانی می تواند در کانال شما خودش را شناسایی کند. دقیقا مثل سایت “انجام میدم” شما هم می توانید کانال تلگرامی تاسیس کنید و به این صورت کسب درآمد کنید. مثلا شخصی که می تواند ادمین کانال باشد و تامین کننده پست های کانال تلگرامی باشد می تواند به این صورت خویش را معرفی کند: من ماهی ٣۰۰ هزار تومان می گیرم و برای کانال شما روزی ٣ تا پست متفاوت با واتر مارک کردن تصاویر براتون میذارم.


روش درآمد زایی هم مشخص است، شما از هر شخصی که قصد دارد توانایی خویش را معرفی کند هزینه ای را یک بار برای دائم می گیرید. بهتر است خرج کمی را بگیرید تا هم اعضای کانال شما بیشتر شود و هم هر کسی با کمترین خرج بتواند توانایی خود را در کانال شما شناسایی کند.


 کسب درآمد از تلگرام


٣.کانالی برای فروش چکیده کتاب های صوتی

حتما می دانید خیلی از افراد وقت و حوصله مطالعه کامل کتاب ها را ندارند. ولی اگر همان کتاب ها به چهره خلاصه و صوتی قابل گوش دادن برایشان محیا باشد حتما مورد استقبال این افراد قرار می گیرد. در این ایده شما باید کانالی تاسیس کنید و به تولید محتوای صوتی بپردازید. در کانال شما باید در هر موضوعی کتاب به صورت صوتی و خلاصه باشد لغایت مخاطبان اکثریت را بتوانید جذب کنید.


برای آغاز رهنمود می کنم از چکیده کردن کتاب های معرف و و پر فروش گستره های کاری مختلف بهره‌گیری کنید. مثلا ۵ لغایت از کتاب های پر فروش برایان تریسی که در پهنه کامیابی و سوداگری است را به چهره چکیده به صوت تبدیل کنید.


مدل درآمد زایی در این ایده کمی متفاوت تر است. همانطور که می دانید در این ایده شما باید چکیده کتاب ها را به چهره کتاب صوتی بفروشید. برای اینکار و جذب مخاطبان اغلب باید قسمتی از کتاب صوتی خود را در کانال پیمان دهید الی مخاطبان از کیفیت و محتوای کتاب صوتی شما با خبر شوند. برای فروش کتاب ها نیز می توانید به دو صورت اقدام کنید.


یک مسیر این است که شما کانال دیگری به چهره خصوصی برپایی کنید و در آن تمام کتاب های صوتی را به چهره کامل پیمان دهید و هر کسی که مایل به دسترسی به بایگانی کتاب های صوتی شما بود هزینه ای را پرداخت کند تا بتواند عضو کانال شخصی شما شود.


راه دوم استفاده از ربات فروشگاهی تلگرام است. شما می توانید به راحتی با سایت های موجود ربات تلگرامی را برای فروش محصولات خود بسازید. که بدست این ربات می توانید پروسه فروش هر کتاب را به صورت خودکار اتمام دهید. مثلا شخصی منظور خرید کتابی را دارد. بدست ربات تلگرامی شما می تواند درخواست خویش را ثبت کند و دقیقا ربات به طور خودکار به او می گوید که چه مراحلی را باید طی کند و چگونه پرداخت را اتمام دهد الی لینک دانلود کتاب برای او ارسال شود.


 


۴.کانال نیازمندی های بومی راه اندازی کنید

کلا کانال هایی که به چهره بومی کار و جنبش می کنند خیلی خوب و هدفمند هستند. فرض کنید به پیگیری شخصی می گردید که محل حیات اش در شهر شما باشد لغایت بتوانید از آن به عنوان نیروی پیشه در کسب و کار خویش بهره‌گیری کنید. زمانی که کانالی در تلگرام باشد که کسان جویای شغل در شهر شما را معرفی کند آیا به سراغش نمی روید؟


در این ایده باید کانالی راه اندازی کنید و اعلان نیازمندی های شهر خودتان را در آن قرار دهید. بهترین مسیر برای افرادی که برآنند کسب و کارشان را به اهالی  شهر خود شناسایی کنند به کارگیری تبلیغات در کانال های تلگرامی بومی است. هیچ وقت کسی که مثلا پیگیری یک پیک موتوری در شهر کرج است نمی تواند در یک کانال تفریحی درخواست خویش را اعلام کند.


یکی از بهترین برتری های چنین کانال هایی هدفمند بودن تبلیغات در آن است. به خاطر همین هم مردم شهر شما به تعقیب کردن کانال شما راغب می شوند. به عنوان مثال شخصی که به دنبال پیشه در شهر شما است می تواند پیگر کانال شما شود الی هنگامی که مثلا شرکتی آگهی خود را برای جذب نیروی کار در کانال شما ثبت کرد از این موضوع با خبر شود.


مدل درآمد زایی از این ایده هم کاملا مشخص است. شما می توانید در ازای ثبت هر اعلان در کانال خود مبلغی را گرفتن کنید. ولی توصیه می کنم برای ثبت هر اعلان مبلغ کمی را گرفتن کنید الی هر کسی بتواند از کانال شما بهره‌گیری کند.


۵.کانال ادمین یاب تاسیس کنید

حتما کانال هایی را دیده اید که برای تولید درونمایه و تامین پست های یومیه کانال خویش به پیگیری ادمین می گردند؟ شما با ایجاد کانالی در این باره می توانید نیاز این کانال ها را بر طرف کنید. در کانال شما هر کسی که توانایی فرآوری درونمایه برای کانال های تلگرامی را دارد می تواند خود را شناسایی کند. البته کانال شما باید افراد چیره دست و فرآوری کنندگان واقعی درونمایه را شناسایی کند.


البته بر عکسش هم می شود. یعنی شما می توانید تقاضای کانال هایی که به دنبال ادمین می گردند را هم در کانال خود پیمان دهید. از این طریق هم می توانید کسب درآمد کنید. روش درآمد زایی در این شیوه هم کاملا مشخص است. هم می توانید از درخواست کننده ها مبلغی را گرفتن کنید و هم از کسانی که برای فرآوری محتوای کانال ها آمادگی خود را اعلام می کنند.

  • کاوه حسامی
  • ۰
  • ۰

این ایام بازار گوشی های تلفن به اتفاق زیاد داغ است و انواع مختلفی از گوشی ها با پروا به قیمت و مارک و مشخصات آن وجود دارد. در این حجم وسیع تنوع گوشی های همراه، بهتر است اگر هدف خرید گوشی دارید از مشاوره خرید موبایل کم بگیرید لغایت بهترین برگزیدن را با توجه بودجه خود داشته باشید.


قبل از خرید موبایل مشخص کنید چه انتطاراتی از گوشی خود دارید.


  • برای کارهای روزمره و عادی می خواهید؟
  • موبایلی می خواهید که دوربین نکویی داشته باشد؟
  • موبایل را برای سرگرمی و بازی می خواهید؟
  • فقط برای برقراری تماس می خواهید؟
  • برای عضویت در شبکه های اجتماعی می خواهید؟


راهنمای خرید موبایل


قبل از این که اقدام به خرید کنید حتما موارد بالا را در عقیده بگیرید و با توجه به نیازی که دارید یک گوشی موبایل را گزینش کنید.در بازار اکثر موبایل های هوشمند با دو سیستم عامل اندروید و آی او اس (IOS) عرضه می شود. سیستم عامل IOS مخصوص گوشی های شرکت اپل است و نمی طاقت گفت نسبت به اندروید بهتر یا بدتر است. راحتی و یا سختی پیشه با سیستم عامل موبایل پیوستگی به کاربر دارد و می تواند هر کدام را که مایل بود انتخاب کند. اگر اطلاعات کافی راجع به عملکرد این دو سیستم عامل ندارید، رهنمود می شود از مشاوره خرید موبایل کمک بگیرید.


اگر گوشی موبایل را برای عکاسی می خواهید، بهتر است به مشخصات دوربین آن توجه کنید. هر چقدر روشنی تصویر (رزولوشن) دوربین بالاتر باشد، مسلما عکس ها و فیلم های شفاف تری می گیرد. فوکوس اتوماتیک و لرزش گیر اپتیکال گرد از دیگر از مواردی است که در دوربین موبایل باید به آن پروا کنید. اگر دوربین موبایل به لرزش گیر اپتیکال مجهز باشد، از بابت ارتعاش خوردن دست در اثناء عکاسی نگرانی ندارید.


مزایا و معایب گوشی های موبایل


بعضی از گوشی های پرچم دار دارای دو لنز در کنار یک سایر هستند، لازم به ذکر است لنزهای دوگانه برای عکاسی با کیفیت بالا بهترین گزینه هستند. برای اطلاع از دیگر مشخصات یک دوربین با کیفیت موبایل از مشاوره خرید موبایل کمک بگیرید.

اگر گوشی موبایل را برای سرگرمی و بازی می خواهید، نیرو پردازنده اهمیت فوقانی برای اندکی سخن را باز کنید بازی های سنگین و با گرافیگ بالا دارد. هر چه توان پردازنده بیشتر باشد، سرعت گوشی در بازکردن برنامه ها و بازی ها بالاتر است.

گوشی های موبایل گونه ها مختلفی دارند که هر کدام مزایا و معایبی دارند. اگر شما منظور خرید موبایل را دارید، رهنمود می شود از مشاوره خرید موبایل کمک بگیرید لغایت خرج خود را صرف یک گوشی متناسب با نیاز خویش کنید و پس از خرید، از گوشی خویش رضایت داشته باشید.



سوالات عمومی مردم در حین خرید گوشی موبایل


  1. بهترین موبایل برای عکاسی کدام است؟
  2. برای اجرای بازی های وزین کدام گوشی بهتر است؟
  3. بهترین گوشی با قیمت مناسب چیست؟
  4. چرا می گویند سیستم عامل آی او اس نسبت به اندروید دشوار تر است؟
  5. یک گوشی با دوربین با کیفیت و قیمت پسندیده (زیر یک میلیون) می خواهم، چه مارک و مدلی خوب است؟
  • کاوه حسامی