مشکل و آی تی(IT)

مشکلات یومیه مردم در حوزه آی تی (IT) و راهکارهای حل آن

مشکل و آی تی(IT)

مشکلات یومیه مردم در حوزه آی تی (IT) و راهکارهای حل آن

مشکلات یومیه مردم در شبکه های مجازی، کار با اینترنت و کار با گوشی و لب تاپ و به طور کلی در حوزه آی تی (IT) و راهکارهای حل آن و استفاده راحتر از این نوع ابزار در زندگی

  • ۰
  • ۰

بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند به جای خرید گوشی پرچمدار با قیمت‌های بالا، از نسخه‌ میان‌رده آن‌ها استفاده کنند. هواوی با در عقیده اخذ این روند، گوشی P30 lite را برای این تقسیم از کاربران ارائه کرده است که ضمن داشتن مشخصات بروز، قیمت متعادل‌تری نیز دارد. در این مقاله از مشاوره خرید موبایل ما 4 دلیل برای خرید این گوشی آورده ایم.

 

خرید گوشی Huawei P30 lite

 

در واقع گوشی P30 lite جایگزینی میان‌رده برای پرچمداران P30 و P30 Pro است که اکثر قابلیت آن‌ها را با قیمتی پایین‌تر در اختیار کاربر می‌گذارد. این قابلیت‌های مشابه را که به راستی دلایلی برای انتخاب و خرید این گوشی است، می‌توان در بخش‌های ذیل چکیده کرد:

 

دوربین‌هایی با کیفیت بالا


حرف P در گوشی‌های هواوی سَرنام عبارت Photography است. ترکیب سه‌گانه دوربین‌های هواوی پی30 لایت با آنچه در پی30 و پی30 پرو بهره‌گیری شده، متفاوت است ولی کماکان می‌توان چشمداشت عملکرد احسان را از دوربین‌های این گوشی داشت.

دوربین‌های سه‌گانه پشتی در گوشی Huawei P30 lite شامل موارد ذیل است:

  • سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8
  • سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی
  • سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان

از سوی دیگر، دوربین سلفی پی30 لایت که در ناچ قطره‌ای شکل بالای نمایشگر تعبیه شده، سنسوری 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 دارد.

سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی این گوشی توانا است تصاویر را با کیفیت بسیار احسان به ثبت برساند. به کارگیری هوش مصنوعی باعث شده است لغایت نوع تصویر تشخیص داده شده و بهینه‌ترین تنظیمات شدنی برای ثبت عکس، مورد استفاده قرار گیرد. نکته جالب سایر درباره این گوشی، آن است که سنسور بکار رفته در دوربین سلفی، دقیقاً همان سنسور گوشی‌های پی30 و پی30 پرو است. بنابراین می‌توان از P30 lite چشمداشت داشت که عکس‌های سلفی بسیار خوب و شفافی بگیرد.

 

سخت افزار قوی


گوشی پی30 لایت مجهز به تراشه Kirin 710 ساخت های‌سیلیکون (هواوی) است. این تراشه 12 نانومتری در تقسیم پردازنده، چهار هسته‌ با بسامد کاری 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با بسامد 1.7 گیگاهرتز دارد. مقایسه این چیپست با پردازنده‌های 14 نانومتری به شغل رفته در دیگر گوشی‌های هم‌رده، سرگذشت از عملکرد خوب این پردازنده دارد.

جهت اجرای نرم‌افزارها و بازی‌های سنگین بر روی این گوشی نباید نگرانی خاصی داشته باشید. چرا که کاربرد از 4 یا 6 گیگابایت رم مایه می‌شود تا فضای لازم برای اجرای برنامه‌های وزین همواره هستی داشته باشد. حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن نیز گنجایش بزرگواری را برای ذخیره‌سازی آهنگ، عکس، ویدئو و... فراهم کرده است. این حافظه وقتی با پشتیبانی از کارت حافظه 1 ترابایتی ترکیب شود، جای هیچ‌گونه تردیدی برای کاربر باقی نمی‌گذارد.

 

باتری خوب و تکنولوژی شارژ سریع


گوشی پی30 لایت از باتری 3340 میلی آمپر ساعتی سهم می‌ّبرد که برای یک میان‌رده در این سطح، کافی به عقیده می‌رسد. از سوی دیگر، این گوشی با داشتن تکنولوژی شارژ سریع (9 ولت - 2 آمپر) شما را برای شارژ شدن کامل، بسیار معطل نخواهد کرد. با سر بسر گرفتن این موارد باید گفت پی30 لایت می‌تواند با یک بار شارژ صد درصدی، تا یک روز کامل در کناره شما باشد.

 

رنگ‌های چشم‌نواز و طراحی جوان‌پسند


گوشی پی30 لایت یک گوشی جوان‌پسند است. این جستار را می‌توان از متریال با کیفیت و طراحی بروز آن متوجه شد. وانگهی لبه‌های خمیده زیبایی خاصی به این دستگاه بخشیده و آن را کاملاً خوش‌دست کرده است. استفاده از ترکیب فلز و شیشه، مایه شده الی کاربر به اثناء در دست اخذ گوشی، پرماسیدن خوشایندی را تجربه کند.

این گوشی در سه رنگ مختلف عرضه می‌شود که دربرگیرنده رنگ‌ مشکی (Midnight Black)، سفید (Pearl White) و آبی (Peacock Blue) است. بنابراین کاربر می‌تواند با دستی مفتوح به گزینش طرح و رنگ مورد علاقه‌ی خود بپردازد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی