مشکل و آی تی(IT)

مشکلات یومیه مردم در حوزه آی تی (IT) و راهکارهای حل آن

مشکل و آی تی(IT)

مشکلات یومیه مردم در حوزه آی تی (IT) و راهکارهای حل آن

مشکلات یومیه مردم در شبکه های مجازی، کار با اینترنت و کار با گوشی و لب تاپ و به طور کلی در حوزه آی تی (IT) و راهکارهای حل آن و استفاده راحتر از این نوع ابزار در زندگی

  • ۰
  • ۰

در این آموزش به نکات تبلیغ در اینستاگرام میپردازیم. هنگامی که میخواهیم در اینستاگرام تبلیغ نماییم باید هدفمند باشد به این معنا که مثلا تبلیغ کردن در هر پیجی یا پیمان نگرفتن لینک ما ممکن است نتیجه مد نظر را ندهد. برای این که به نتیجه دلخواه برسیم باید بعضی نکات را رعایت کنیم.


تبلیغ در اینستاگرام



نحوه تبلیغ در اینستاگرام

۱-تبلیغ در پیج های مرتبط

پیج های پیوسته با موضوع کاری خود احد از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد چون مخاطبین این پیچ ها دقیقا میدانند که تعقیب چه محصولی هستند.


۲-قرارگیری لینک پیج در توضیحات پست

هنگامی که پستی برای تبلیغ قرار می گیرد حتما باید آدرس پیج خودتان در اول توضیحات پست بگذارید.


۳-تبلیغ از راه فیلم در اینستاگرام

برای تبلیغ بهترین چیز یک فیلم چند ثانیه ای است چون این روز ها تماشای فیلم باز خورد اکثریت نسبت به تصاویر دارد.البته میتوانید از عکس نیز کاربرد کنید که در این صورت بهتر است از عکس هایی با رعایت اصول جذب و روانشناسی بهره‌گیری کنید. همچنین نام پیج خویش را نیز تگ کنید.


۴-پیج های پر کاربر

همان نوع که گفته شد استفاده از پیج های مرتبط با سوژه کاری خویش مهم است اما برخی مواقع پیش می آید که صاحبان اینگونه پیج ها علاقه ای به تبلیغ پیج های مشابه خویش را نداشته باشند.


بهتر است بگویم علاوه بر پیج ها پیوسته باید از پیج های پر کاربر نیز استفاده کرد چون این پیج ها کارایی زیادی بر روی کاربران دارند و طبیعتا بازدید های اکثریت روی پست شما بوقوع می پیوندد. البته اینگونه پیج ها بیشتر نسبتا به دیگران بها بیشتری برای تبلیغات دارند.


۵-مدت سررسید قرارگیری پست تبلیغاتی در پیج اینستاگرام

در تبلیغات اینستاگرام باید به این نکته پروا کرد که پستی که برای تبلیغ قرار میدهید چه مدت زمانی در پیج تبلیغ کننده قرار می گیرد چون کاربران بیشتر به تو پیج ها سر میزنن و اینکه پست شما در آنجا باشد یک فاکتور مهم است. این موعد بسته به تعرفه تبلیغات دارد.


۶-ساعت های ارسال پست در اینستاگرام

حتما به این نکته که پستتان در چه ساعتی ارسال می شود پروا کنید ، ساعاتی مانند ٣ صبح برای ارسال هیچ مناسب نیست. از این جهت مطمئن شوید که پست هایتان در ساعاتی که معمولا افراد اکثریت آن را میبینند ارسال شود.


۷-نمایش چندباره پست ها

در اینگونه تبلیغات میتوانید پست هایتان را چندبار نمایش دهید به عبارت سایر در بازه زمانی تعیین شده ، چندبار تبلیغات را repost کنید، مثلا میخواهید پست تبلیغاتیتان در مدت ٢ ساعت روی چیج باشد اما هر نیمه ساعت یک بار منزه شده و مجددا روی پیج پیمان بگیرد تا به اصطلاح اعلان تان هر نصف ساعت یک بار بالا بیاید.


۸-خرید تبلیغات طولانی مدت اینستاگرام

خرید طولانی مدت این امکان را میدهد که بتوان از تخفیف نکویی برخورددار شوید البته پیش از این پیشه بهتر است ابتدا چندین پیج مختلف را امتحان کنید و هر کدام که بازدهی بیشتری داشت آن را برای این کار انتخاب کنید.


۹-قیمت تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام زیاد مفصل است و نمیتوان بها مشخصی برای آن تعیین کرد. این دویی بها عوامل مختلفی دارد مشابه شمار فالوور ، گونه پیج ، نوع خدمات و .....  . حتما پیش از خرید به خدماتی که ارائه میدهند پروا کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی